Prevenció de riscos laborals / LOPD

La prevenció de riscos laborals és necessària i obligatòria per a qualsevol activitat laboral, ja que existeix una exposició a perills potencials que poden afectar a la salut o integritat física dels treballadors.


El procediment per identificar els riscos laborals s’anomena avaluació de riscos. L’empresa té l’obligació d’avaluar els riscos derivats del treball i d’adoptar les mesures necessàries per reduir-los i controlar-los.


La legislació actual en protecció de dades (LOPD) dóna una especial importància a la protecció de dades, però encara hi ha moltes empreses que per desconeixement o altres motius no tenen correctament regularitzada la seva situació segons marca la Llei Orgànica de Protecció de Dades.


Des del nostre despatx hem establert un conveni de col·laboració amb empreses especialitzades en Prevenció de Riscos Laborals i gestió de LOPD. La finalitat és donar el servei integral als nostres clients amb la confiança que reben un servei de qualitat ja que són empreses especialitzades i contrastades pel nostre despatx.


 

 Vull més informació

 

Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per a millorar els nostres serveis segons les seves preferències de navegació. Si continua, entenem que accepta el seu ús. Pot informar-se sobre la nostra política de cookies aquí.